Heeft u een vraag over het aanbod of de dienstverlening van de Rewards shop? Wellicht vindt u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de helpdesk van de Rewards shop.
• Hoe kan ik mijn bestelling met Rewards Shop punten betalen?
U selecteert als betaalwijze American Express en vult de gegevens in van de American Express hoofdkaart. Zodra de bestelling afgerond is, wordt u automatisch doorgeleid naar de American Express SafeKey omgeving. Daar kunt u de keuze maken of u de bestelling geheel of gedeeltelijk met punten wilt betalen, met een minimum van 3 punten. Betalen met punten is niet mogelijk voor bijkomende Kaarthouders of indien u een betalingsachterstand op uw American Express kaartrekening heeft.
• Ik zie dat er geld is afgeschreven van mijn American Express Kaart door Touch Incentive Marketing Barendrecht, terwijl ik met punten heb betaald. Hoe kan dit?
Dat klopt. De totale waarde van uw bestelling wordt in eerste instantie betaald met uw Kaartrekening. Binnen 4 dagen kunt u op uw Kaartrekening een creditbedrag zien (genaamd SafeKey), ter waarde van het aantal Membership Rewards punten dat u hebt ingewisseld op deze transactie.
• Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging per e-mail.
• Hoe en wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als u de bestelling succesvol heeft afgerond, wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen per post of per e-mail naar u toegestuurd. Heeft u een e-voucher besteld, maar deze nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst uw SPAM box van uw e-mails. Wellicht zijn de e-vouchers daarin terecht gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de helpdesk op telefoonnummer +31(0)10-2043090 of u kunt een e-mail sturen naar info@rewardsshop.be
Staat uw vraag hier niet bij en heeft u een vraag over de Rewards Shop neem dan contact op met de klantenservice via de contactpagina. Heeft u vragen gereleateerd aan het Membership Reward Program van American Express neem dan contact op via het nummer op de achterkant van uw Kaart .