Veelgestelde vragen

U selecteert als betaalwijze American Express en vult de gegevens in van de American Express hoofdkaart. Zodra de bestelling afgerond is, wordt u automatisch doorgeleid naar de American Express SafeKey omgeving. Daar kunt u de keuze maken of u de bestelling geheel of gedeeltelijk met punten wilt betalen, met een minimum van 3 punten. Betalen met punten is niet mogelijk voor bijkomende Kaarthouders of indien u een betalingsachterstand op uw American Express kaartrekening heeft.

Dat klopt. De totale waarde van uw bestelling wordt in eerste instantie betaald met uw Kaartrekening. Binnen 4 dagen kunt u op uw Kaartrekening een creditbedrag zien (genaamd SafeKey), ter waarde van het aantal Membership Rewards punten dat u hebt ingewisseld op deze transactie.

U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging per e-mail.

Als u de bestelling succesvol heeft afgerond, wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen per post of per e-mail naar u toegestuurd. Heeft u een e-voucher besteld, maar deze nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst uw SPAM box van uw e-mails. Wellicht zijn de e-vouchers daarin terecht gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de helpdesk op telefoonnummer +31(0)10-2043090 of u kunt een e-mail sturen naar info@rewardsshop.be

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.

U kunt uw actuele puntensaldo vinden in de American Express App en via uw American Express online Kaartrekening.

Ja, alle Business en Corporate Kaarten die ingeschreven zijn en voldoen aan de voorwaarden kunnen online betalen met Membership Rewards Punten via Safekey. U kunt de deelnamevoorwaarden terugvinden in de Algemene Voorwaarden.

Nee, helaas is het alleen mogelijk voor Belgische en Luxemburgse American Express Kaarthouders om punten te gebruiken voor deze webshop. Voor Nederlandse American Express Kaarthouders verwijzen wij u graag door naar de Nederlandse webshop https://rewardsshop.nl/.

Staat uw vraag hier niet bij en heeft u een vraag over de Rewards Shop neem dan contact op met de klantenservice via de contactpagina. Heeft u vragen gereleateerd aan het Membership Reward Program van American Express neem dan contact op via het nummer op de achterkant van uw Kaart.